Vi går mot!

.. slappare tider, bäst vi vänder.

Halloj, nu är jag i dalecarlia sen dagar tillbaks. Ska snart åka till VatriVatri&VatriMutri(Farmor+Farfar), ska bli segt. Jag får ta med min nya kompis Trumpan (Coolt smeknamn för Trumpet) och plikka (Blåsa) lite så tiden går. Igår var jag med Adam på hans mysiga vind och diskuterade hur nördig han var som köpt en "creation of star wars" för hundringar. Nu har jag snart skrivit 3 inlägg på min blogg så jag kanske vågar visa den officiellt snart, istället för att läsa den för mig själv och slipa på hur fyndiog jag är. Anyhow, idag har jag fytndat i vårt förråd: 2 par sockor, 1 halsduk samt mössa. Utöver dessa tillskott har jag i lördags inhandlat en kavaj plus (oväntat nog-->) en Julklapp för vara några kronor. jag är kungligt nöjd!

Nu hr jag fått upp öronen för black Kids plus mnga andra electro-nissar, trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0