Ich bin einer spazer frau

Satan, nu är det en vecka kvar och jag har inget tak över huvet i sthlm.. Julian har nog rätt i att jag är lite galen. Känns galet, har typ kollat 2 ggr om dag sen 4 augusti så man borde ju bli nappad men icke. värden hatar kortperiod-boare, framförallt om dom inte är skötsamma tjejer.. men ja e inte bitter! Nej känner mig mest stressad och spänd på vad som händer om man typ skippar första två veckorna på skolan, det borde väl gå? Det jag gjort under sommaren kan väl summeras lite snabbt, har ju inte letat hela sommarn så.. först var jag hemma och jobba lite med ved och vilade, sen fyllde jag år och glömde leg på födelsedagen-pinsamt men sant. Sen blev det Pl lite snabbt, kul och så blev jag sjukt taggad på Emmaboda. Sen sthlm i en vecka , grymt trevligt att träffa alla ansikten igen. Och sen Olsby som var enormt med en gullig liten pojkgrupp som hade världens respekt och såg upp till mig o kralla, miriam var åxå där<3. Sen direkt efter sliten som ett as;emmaboda. Enormt roligt oich nu... _Vollyboll och desperation efter tak i sthlm... var o såg HP igår åxå, den vär grimm faktiskt.. ha d fint alla hjärtan, puss:P

Kommentarer
Postat av: Miri

Det artar sig! Love you

2009-08-14 @ 12:59:27
URL: http://frokeneide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0