-Sekunder av stress-

HAE!
Idag vaknade jag upp med samma bajs som igår. jag var sjuk! Min övertygande impuls sa mig att jag skulle sjuka från skolan och åka hem till Carlia. Sagt och gjort, några timmar senare infann jag mej i den stressande positionen: Jag satt helt uppfläkt på ett säte på SJ´s tåg. Mitt minne berättade att förra stationen tåget stannade var i Avesta. Jag insåg att jag var framme, efter att ha slafsat ihop allt i vad som skulle värka som en famn kom jag ut ur tåget i sista sekund med många liter packning flödande och hängande. Alltså; inget var i min väska utan det hängde löst som inälvor. Vilken dramatik ha? Och man kände sig inte lite dum där man stod.!

Med andra ord sitter jag hemma nu med decimetrar snö utomhus,  dubbla element i rummet (jämför med hos Mimmi), och jag har nyligen insett att Playa del Sol bör vara den genialiskaste(?)  serie som nånsin skapats. Jag ser det liksom om och om igen, och det blir bara roligare och roligare(Antagligen eftersom min hjärna inte är utvecklad för att se detaljer, och då blir helheten även mkt roligare). men om du inte sett det alls, då bör du fuck-tiskt tanka det NU! du får skrattgaranti selfölgeli! Nej i denna stund mår jag nog helt prima, trots att viljmiriam ska till Barcelna. (!)


BR /ankan

Kommentarer
Postat av: miriam

hej toka, visste inte att du hade en blogg, fan va rolig du är, puss och karm jan banan. ska kanske ge plaja de sol en chans ändå... puss på dig!

2009-02-16 @ 15:13:48
URL: http://frokeneide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0