ännu en naken helg!

Hej kära noodies, jag måste bara passa på att uthysa min avundsjuka på mina lillasystrar. Klara har precis fått en jävligt bra ny snygg ipodd, och elvira har vunnit nåt galagrej o hotellsak i sthlm. Vad är grejen? Fast min ekonomi har förresten stigit med 1.5 tusen till hela 1.4(som är kvar nu) så jag ska inte klaga .
Igår fyllde kära Jonatan 18, eller han hade sitt "kalas" då. Det var, naket. det var nämligen pjamasparty. Det första som hände när jag kom in var att en kille (Viktor) låg i en soffa deckad. Han hade krysta ställning och på benen stod det "smek mig" med än pil in mot hans kalsonger,, som inte var på eftersom Birk hade flyttat dom åt sidan. Och den nakenheten fotade såklart alla cirkusettor, tänk på att det här var när klockan bara blivit typ 9. Galet ku, och Grattis Jonatan!
Nu ska jag svulla med m'Ho-Moa, men glöm inte bort att nakenhet är det ädlaste bland människor.

Amanda och Moa, smack s!

Kommentarer
Postat av: MOA

HAHA anders vad är det därför en lustig bild?:O

2008-12-05 @ 17:47:27
URL: http://themoa.blogg.se/
Postat av: vilja

vilken skräck sinarie!!! herre gud vilka osympatiska vänner du har ankan! tänk om nån klädde av dig alla kläderna när du var däckad. du hade nog gråtit, min kära naknaanka!! hehehe men lite komiskt är det nog.... lalalal pusselipuss min gröna vän! glöm ej mig när du valsar ut i världen...

2009-02-10 @ 19:51:17
URL: http://drippdropp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0