Honey Honey?

Nu har skolan dragit igång. Idag spelade vi musik för alla nya ettor som fick gå runt och titta i alla olika rum. Har vart en sjukt sliten men kul dag. Jag sjöng Worst Case Scenario, gick ganska bra :)
ettorna känns sjukt små och lyckligt ovetande om deras framtid i tre år. Tre år av översocialitet och tre år av skit, och av kula ting.
Ikväll ska jag och Julian ta våran första lagliga öl någonsin, känns gott att vara på lagens arms sida. Kommer nog bli en lyckad kväll. 
Har precis ätit min nyköpta mat, honungsyoughurt (rekommenderas) och druckit min lyckodryck med lite mjölk till. nu ska jag nog ta en sväng ut på landet hehe, nej men till Hässelby. Puss :)

Kommentarer
Postat av: miriam

ahhh mys med öl drickande. Visst är ettorna så söta kom ihåg förra året helt vilsna typ :P puss

2009-08-21 @ 19:32:13
URL: http://frokeneide.blogg.se/
Postat av: ankan

Gud ja! :P

2009-08-23 @ 13:21:11
Postat av: Julian

hej min lilla gubbe, tack för igår och förrgår. back to reality

2009-08-23 @ 17:30:42
URL: http://drippdropp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0