Strået, Röda Korset, Värdelösa-Stället.

Hej !
Idag vaknade jag aningens friskare men i ett tomt hus. Klaris&Elviris är på konfa träff, påminner mig om en konfapresent ja inte köpt.. shit.

Oj, där kom en bild på en sköning upp ^^, det är nämligen så att eftersom nedladdning är olagligt ( Ja eller möjligen snarare,,jobbigt att utföra ) så kollade jag på gamla skivor som skräpade i husets alla små hörn. Och ja, du fattade nog vinken  -->Nordman på min dator. HAH=)

Imorse när jag steg upp åkte jag efter en inte så väntat givande frukost till hjärtat av Hedemora: Strået, Röda Korset, Värdelösa-Stället, Julian  o Vilja var åxå med.. Det var trevligt. Hittade en plånka och ett Jeans. Jag o Julian gick även runt i Hedemoras "Centrum" och åkte rulltrappan.. Diverse saker man vill (bör) få gjort när man är där.
Min mage har precis intagit valentin-bakelsen, detta år framställt av Klaris .. Nej nu är det nog dags för lite PL (=Playa Del Sol) , 
=)


 PS: Hittade som d ser  även Clash och Lisa ekdahls gamla Album.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0