Livet är Underbart

Hej! =) I helgen har jag varit i Västerås och jobbat/spelat Magic och träffat massa trevligt folk. Det var väldigt kul så at jag la bara ner 3 timmar sedan fredan på att sova. så när jag kom hem kl 5 igår var trappan ner till min säng mitt enda alternativ, vaknade med kläderna på kl 11 på kvällen. Bytte till pjamas och skukanmälde mig så jag kunde sova 20 timmar. Det bästa var att jag fick äta ute gratis varje dag och att resan var betald så jag konsumerade inget på hela helgen!...NU är Jag RIk! Ikv ska jag till kth och sjunga, hoppas Miriam kommr med och sjunger upp! Däremot är det nog inte så troligt att mina växter överlevt hennes flytt. Jag kanske hittar ngt fint att ge Moa till 18års present åxå, hon fyllde i fredass. Förutom att det mesta är perf mår jag bra och i helgen är lov så är vädret fint och sommaren nära. btw skidor om en vecka i Hemsedal =) .

Kommentarer
Postat av: Miriam

men hörru de låter ju alldeles utmärkt. Grattis gubben. och ha de nu toppen uppe bland kusiner och skider. Kan de bli bättre? Glad påsk!

2009-04-08 @ 23:17:20
URL: http://frokeneide.blogg.se/
Postat av: mille

btw, jag gillar din design på bloggen. känns väldigt orginell och stilsäker. Give it a try come on! HAHAHA är skorna från 98-talet eller? I lööve it! hihihi

2009-04-08 @ 23:18:38
URL: http://frokeneide.blogg.se/
Postat av: mille

alltså inte illa menat med designen den är rolig! Så du inte blir bitter och arg. puss på dig körkompis!

2009-04-08 @ 23:19:28
URL: http://frokeneide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0