Tjeckiska mynt och okopplade Vargar!

Japp, nu har jag kommit hem från Tjeckien och det är dags att fixa allting som ska återställas i skolan. men det lär ju en annan flitig själ som jag inte ha några problem med aight?
Jo, så i Prag var det ju såklart enormt najs. vi var på klubbas som hade 5 dansgolv som jag lovat, tyvärr var det sista utgångskvällen så vi kom aldrig in när det väl blev natt. det blev för galet..
I magic-väg gick det inte så bra drekt, dock en kul incident, när vi skulle promma till siten där Magicen var möttes vi när vi intet ont anade skulle gå över en (ännu  kullerstensgata som var det enda som existerade) gata så möttes vi av två Vargar som lunkade mot oss höga som hus.. dom var dessutom okopplade.
-Nej det var bara vanliga hundar men dom var stora -okopplade-ägarlösa och ja... vargar med andra ord.
Nu sitter jag här och har just ätit upp en portion med pommes och vegbullar m sallad.. gott! Ska lägga mig mätt och belåten och en timma nu så detta var allt. :D

Kommentarer
Postat av: Miriam <3

hej praggrabben. synd att du miss dansarnas dansgolv. men visst är prag grymt. Kändisarna skulle på någon tillställning i koncerthuset. Galet såg kichti och love markus :) kommer ner innan jag åker, åker den 13 oktober.. puss

2009-09-08 @ 22:42:16
URL: http://frokeneide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0