Höstlovs

You dear fuck, denna vecka har varit kalas.
Temavecka= inga läxor, + föreläsning av universeum(dr kosmoz)väldigt kul oxå att jag igår var sjuk/försov mig men iallafall, sen ringde jag anjelica(i min grupp*) och frågade vad gruppen gjort idag. -jo men vi kasta bort allt bajs och gjorde en ny ide. Allt är typ klart. Visst det är ioförsej najs, men man kännr sig lixom icke-delaktig. I går var först dagen jag testade mina ny skor jag köpt i sällskap med Julian (The KJ), konstigt att skriva om men det var en schysst upplevelse. Mor och Far kommer att vara stolta över mej när jag kommer hem, att jag köpt REJÄLA kängor. Imorgon är det lov så det är fint, ..  Idag ska jag äta pizza och träffa MoaK, så jag mår prinsigt, plus att höstväder faktiaskt är mysigt så finemang är ett utsökt ordval för mitt nuvarande tillstånd.
Keep your clothes on pussyfuckrrs''


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0