Pepp som pettra-nisse

Japp, nu är det mesta klart och det enda som saknas är att jag ska ställa om rutinen några timmar tidigare för att kunna gå upp  tidigt. Imorgon är första dan och den börjar tio. Befinner mig uppe på ett rum i Vasastan .. ska sova hos karl i natt. Imorgon hos moa och sen antagligen tillbaks hit, Nej jag har inte lätt packning ;P men det ska gå fint. Nu är jag mest glad att börja mitt sista år på gymnasiet och blickar fram emot mitt nya liv som... ja vad man ska bli vet man ju såklart inte men man har ju sina aningar!
Ja, så nu sitter jag här med ont i ryggen (för att jag såklart inte hittade hit direkt (mördahitta.seklubben) ) och en kaffekopp vid sidan, eftersom jag är spänd på imorgon och inte har några tankar på sömn i första taget. Griimt skönt att lämna kloster och få lite lugn och ro.. ni kan ju tänka er..
nej nu ska jag klunka kaffe, pusspuss

ps. ja ni hörde rätt, anders längtar till skolan ds.

Kommentarer
Postat av: miriam

Fan va härligt babe, du skriver så jag blir lycklig!

2009-08-20 @ 21:30:59
URL: http://frokeneide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0