Tjoho, här kommer lyckan på ord!

Hej, dagen till ära har jag svarta byxor och en rutig skjort/tröja.. nej men idag är ja glad. Boendet är fixat och ska äga rum (ordvits) på ett rum hos min kloster -granne Eva (inte friman en annan eva) Hon är snäll här i klorre i vart fall så det leder nog till det goda. Dagen har jag tillbringat med att äta paj(er) och färdats till samhället med Karl som kom hem igår. Köpte strumpor på homekitchen som väldigt behövdes och tog ut oändligt (2000)pengar på min fond som öppnades när jag blev myndig. tog även ut skatteåterbäringen på 900, älskar dej staten ibland. Synd att min fond tydligen sjunkit i värde med 3000 i år :/ men jag är ju rik så.! Om du undrar vilket du gör eftersom du läser så sitter jag framför kära bettan (min dator) eftersom jag lånat laddaren av Karl. Griimmt bra. Allt för idag. Ps. Har beställt flyg till praha nu! Ds.

Kommentarer
Postat av: miriam

du kommer älska praha! och shysst med boende! saknar dig!

2009-08-18 @ 22:13:59
URL: http://frokeneide.blogg.se/
Postat av: miriam

Btw jag gillar din religion och Ja det där. HHIHIHIHI! <3 hur skriver man in det??

2009-08-18 @ 22:15:00
URL: http://frokeneide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0