Sweet Home

Idag steg jag upp klockan 7 för att se Julkalendern. Det här låter konstigt men jag har haft "mardrömmar" om att jag vart hemma hos Mimmi, trott att jag skulle vakna upp i kylan i min källare. Fast precis när jag stack igår från bromma så funkade värmen och jag kunde ta en normal dusch(varm). Jäkligt skönt, fast otajmat. Men största anledningen att det är skönt att vakna upp här är att man bara kan slappa utan skolan plus att det finns alltid mat att äta.  Nu funkar värmen i sthlm och mitt liv är rehabiliterat, underbart. Efter att ha skrivit en Rauin-logg till svenskan känner jag mig på underbart humör. 
Jag skulle kunna ta en promenad måntro?, menans andra går skolan. Passar mig galanto!
!
Här har vi ett urskönt motiv för min lycka. Sanningen att säga är dock detta en bild av Emmabodafestival-biljetten -08 Fast jag är för lat och för "o-bilddagbok-aktig" för att fota den nya jag nu har (nästan inramad) för -09. 
gryymmmt nöjd är jag iallafall, och det är väl viktigt här i vintermörkret. Visserligen har snön kommit hit igen så det är ljust, antagligen finns det inget jag kan klaga på... tur att jag inte jobbar som politiker ;)

Kommentarer
Postat av: Julle

fan va najs att biljetten är köpt ja köper min snart! hjälp va kul vi ska ha.

2008-12-05 @ 15:28:27
Postat av: Moa den bättre

emmaboda woho

2008-12-07 @ 01:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0