Praha

Ja som miriam och vilja bruka säga...
Sitter nu uppe kl 00 och undrar varför jag inte krypit ner under mitt älskade täcke som idag importerats till rätt ort (sthlm) . Jo dels för att dagen varit lång med alla saker som jag behövt fixa och dels för att jag lagat mat och sånt som tar upp tid. sen förbereder jag mig såklart mentalt för min europa-tripp till Prague/Prag. Att jag är i muntert skick råder det dock inga tvivel om, så därför tänkte jag pracka på lite random på bloggis, bra att göra när man är glad eller hur? Aight, men skolan är igång i högsta grad och det är väl bara det som sitter och plågar mitt inre, har inte börjat med några läxor än. förutom en spännande bok på svenskan,ONÅD, den är intressant. Handlar om en man på dösidan (52år) som försöker tillfredsställa sin sexlust... detta går ut över elever och horor.. just nu är han i knipa för att hans relation med en viss elev läckt ut genom henne.
Ja mer får ni inte ta del av från mej (dock dags för en viss miss att uppdatera sig? hrm host)
hade fint, puss /Naknankank

Kommentarer
Postat av: Julian

usch hatar den där boken. har lyssnat på den på ljudbok

2009-09-01 @ 17:46:46
URL: http://http//:frokeneide.blogg.se
Postat av: Miriam

Min kära anka. jag uppdaterar mig hela tiden.. Så det så, fatta inte är du hemma från prag eller är du där nu. love <3

2009-09-02 @ 23:47:50
URL: http://frokeneide.blogg.se/
Postat av: miriam

That book maked me crazy... höll på att somna bak ratten när vi lyssna på den på väg från norge... herre gud. bränn skiten! :) sorry! min vrede men fy fasiken!

2009-09-02 @ 23:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0