Kör och halvdör

Nu drar skolveckorna igång som vanligt, känns konstigt nog skönt. I tisdags var jag i Järna och såg på Bror Elias projektredovisning. Ni vet ju hur blyg han är så att han kunde prata där inför runt 100människor är ngt utav ett mirakel. Kände mig uberstolt efteråt. 
Annars har veckan varit lungt o fin, men nu är det ju som sagt en ny måndag som är över-jag antar att det är den tanken som får min mage att bulta inifrån och lysa ut glädje. Det är annat det en igår då en Magic-deal gick i sanden och jag stod där med gråten i halsen(grät inte) och kände för att deppa. Fast jag blev ju en fattiglapp på ögonlick så att...Referens : Julian tel 073-81 800xx
Idag har vart skvättit kaffe med Moa och nu kom jag precis hem från Kören. Eftersom jag inte träffat dej(till miriam) så har jag inte tänkt tanken på varken kruka eller vem du ska mejla angående Kören. Men som sagt, känns skönt att vara back on track. idag har jag även fixat ledighetsansökan till Hesedal, lääängtar efter att mula Bertil och trycka Edwin ner i snön(även det mula?) Btw, Julian har en fin låt på hans mobil.. fråga om du får höra den."-You may be suprised"
BR 

Kommentarer
Postat av: Anonym

glömde säga att "halvdör" inte alls stämmer in utav mest rimmar på kör.

2009-03-09 @ 22:24:48
Postat av: vilja

eh ankaan, varför skrev du julles mob. nr? vet du ej vilka galningar det finns där ute? mula berra från mig!!! puss sweety

2009-03-10 @ 15:48:42
URL: http://drippdropp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0